ارزشیابی
چگونه سوال درست و خوب طراحی کنیم؟
همانطور که می دانیم،سنجش فرایندی نظام دار برای جمع آوری اطلاعات در باره ی عملکرد تحصیلی دانش آموزان به منظور تصمیم گیری آموزشی است. به همین دلیل ،هر معلمی برای آگاهی از اثر بخشی تدریس و ارائه بازخورد هدایت کننده به دانش آموزان ،نیازمند سنجش است.در این خلاصه،به منظور بهبود سوالات طرح شده توسط معلمان،رهنمودهایی برای افزایش روایی،اعتباروعملی بودن سوال ارائه شده است.
·
+ نوشته شده در شنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۰ ساعت 0:39 توسط امیر علوی راد
|